הילינג אור הנשמה

הילינג אור הנשמה

שיטת הריפוי הייחודית לי שמשלבת את יכולות התקשור שלי עם חישה אנרגטית וייעוץ רוחני מעשי.

עוזרת לאנשים רבים בכל תחומי החיים. לרכישת טיפול ניתן להעביר בביט למספר 050-7662055

זוהי דרך ושיטת ריפוי עוצמתית לאיזון, ריפוי והעצמה אישית.

לתכנות הפנימיות מחדש כדי ליצור מציאות מודעת, רצויה.

"הילינג אור הנשמה" הינו השם שניתן לי בתקשור, מפי רבי עקיבא, אחד מ"מדריכי האור" הבכירים של האנושות, אשר גם הכתיב לי את ספרנו: "תודעת האחד" למען אחדות עם ישראל ואומות העולם.

זוהי שיטה ממוקדת מאוד, אנרגטית וקארמתית, המבוססת על ידע הנלמד בתקשור, מפי המלאכים ומדריכי האור המלווים אותי. השיטה מתפתחת כל הזמן. פונקציות חדשות לבדיקה ולריפוי מתגלות לבקרים. היא מאוד עוצמתית ויעילה. פעמים רבות אני ומטופלי חווים ניסים מיידיים (כמובן שלא תמיד). תקווה נכנסת להילה של האדם והינה גורם מרפא. החיבור אל האור ואל הנשמה מביאים את האדם אל ייעודו (הנגלה אליו בהדרגה) ומאפשרים לו לחוש טוב מבחינה נפשית אין השיטה מנוגדת לרוח הדת, אלא להיפך, תומכת בה. (ממליצה למטופלי לומר לפני השינה: את תפילת "שמע ישראל", ובקומם "מודה אני") אנרגיה ממקור ריפוי גבוה מוזרמת דרכי אל המטופל, אשר נפתח בכך לשינוי בחייו.

מתבצע טיהור ההילה וכל מרכזי האנרגיות (-צ'אקרות) אשר נפתחות להכיל את אנרגית החיים.

אני מחברת את האדם לתדר של אור, של אמונה, אהבה, אל הנשמה שלו. אני בודקת את מצב הנשמה, מצב הנפש ומבצעת תיקון במידה ויש צורך. קארמה מחיים קודמים ("גלגולים")  משתחררת, מנקים את רגשות האשם שהם גורם עיקרי לבעיות בכל תחומי החיים (בריאות, פרנסה,  זוגיות, ועוד). אני מוצאת אמונות שליליות / פחדים של המטופל  ומשחררת אותם, בעזרת מלאכי הקארמה. "דפוס קורבן" אשר יוצר חוויות של חוסר מודעות וסבל  – משתחרר. ניתנת האפשרות, בעזרת מלאכי הקארמה לכתוב חוזה נשמה חדש אשר פותח דף חדש בחיים.

(הסבר מהו בדיוק  "דפוס קורבן" , השפעתו, כיצד להשתחרר ממנו – בספר "תודעת האחד – שיחות עם רבי עקיבא, אילאנה בהט, הוצאת לוטוס, 2008).

במקרי הצורך אני בודקת גם את האנרגיה של הבית של המטופל (בחישה מרחוק) ויכולה לראות האם יש לו מזוזה פגומה, האם יש צורך בטיהור אנרגטי. (אני עושה זאת מרחוק).
לעתים יש צורך בחילוץ נשמה של קרוב שנפטר ומשפיע אנרגטית על המטופל. (אודות חילוץ נשמה, הדרכים לזהות "נשמה תקועה" ולשחררה ליצירת אפקט ריפוי לכל המשפחה – בספר "תודעת האחד – שיחות עם רבי עקיבא").

באופן עקרוני, כוונתי להביא את האדם להמשיך בהתפתחותו האבולוציונית-רוחנית. זאת לאחר ניקוי הקארמה השלילית שצבר בחיים אלו ובגלגולים קודמים. לאחר פתיחת כל החסימות וחיבור לנשמה במלואה, יש אפשרות להציע לאדם לעבור מ"מסלול הכאב" אל "מסלול הלב" ולבטל חוזי נשמה שאינם מתאימים למסלול החמלה. (פרטים נוספים בספר "תודעת האחד – שיחות עם רבי עקיבא")

הטיפול מביא את האדם אל מסלול ייעודו ובכך עוזר לו לשנות את חייו, במידה וזו כוונתו ורצונו. הטיפול מתאים לכל המקרים בהם האדם חש תקיעות בחייו. הוא מתאים במקרים של משברים, רצון להתאבדות, מקרי חרדה, דיכאון, משברים בזוגיות או חוסר יכולת להיות בזוגיות. התפתחות רוחנית, רצון לתקשר, בעיות פריון, חיבור לייעוד, שיפור ביטחון עצמי ודימוי עצמי, בעיות רפואיות שונות.

כיצד מתבצע המפגש

האדם מגיע אלי, או במקרים שאינו יכול, אפשרי לעשות טיפול מרחוק, דרך הטלפון או הסקייפ.

ראשית, אני עושה אבחון אנרגטי, שמראה לי את מצבו של האדם. ע"י חישת אנרגיה  ותקשור, אני בודקת את ההילה (השדה האלקטרומגנטי) ומרכזי האנרגיה (=צ'אקרות). בודקת האם הוא מחובר לנשמה או מנותק ממנה, האם הוא מחובר למסלול הייעוד שלו. אם אינו מחובר, באפשרותי לחבר אותו לייעודו. אני מזהה האם יש אנרגיות שליליות: "עין הרע", "טפילים אנרגטיים", קללה/כישוף. במידה ואנרגיות אלו קיימות ולאחר שאני מבצעת דיאגנוזה של המצב הקיים, אני משחררת מהאנרגיות האלו.

מאבחנת את  מבנה האישיות בזמן הלידה. הדבר קשור  מאפשר לי לראות יכולות ונקודות לנושא הספציפי שמובא בפני (מערכות יחסים, קריירה, ייעוד, סכסוך. כלשהו, בריאות,ועוד)  אני נמצאת במצב של תקשור. תקשור הוא בעצם חיבור לאני העליון ולנשמה ומצב תודעה בו האינטואיציה מאוד חזקה ורואה מעבר להיגיון אני רואה קשרים קארמתיים בין בני אדם, בין בני אדם למקומות (נאמר יש בית שרוצים למכור ולא מצליחים, מקום עבודה שלא נעים להיות בו אך לא מצליחים לעזוב וכדומה) ומשחררת. האדם מרגיש לפתע שביכולתו לבצע את רצונו האמיתי. מערכות יחסים יכולות להשתפר פלאים, או לפחות לא להעיק כמו בהווה/ עבר. אם ישנן חסימות, בכל תחום שהוא, אני פותחת אותן. באופן מיידי.   לאחר טיהור האנרגיות, חיזוק ההילה וכל המערכות בגוף.עושה חיבור להגנה אנרגטית. אני מדריכה כיצד לשמור על האיזון את המציאות הרצויה  ובאמצעותו ליצור.

האדם מקבל הדרכה כיצד ליצור במודעות, במקום בחוסר מודעות..

אם עולה הצורך והדבר רלוונטי לטיפול, אני רואה גלגולי חיים קודמים שמשפיעים על האדם בהווה ויוצרת בהם ריפוי. יש לציין כי אמונות שונות ומערכות יחסים מסוימות מושפעות מהגלגולים. ומאפשר לאדם להיכנס לתהליך של ריפוי. יש להדגיש כי יש צורך בלקיחת אחריות אישית של האדם עצמו. מומלץ להגיע לשלושה טיפולים על מנת להעמיק את תהליך הריפוי ולקבע אותו.

יש אפשרות לליווי אישי לאורך זמן, בהתאם לצורך. וההכוונה היא  אנרגטית, רוחנית, מעשית, מנטאלית.

התהליך מתאים לאנשים שבאמת רוצים בשינוי בחייהם ומוכנים לקחת אחריות אישית.
הטיפול נעשה בשיחה, בהקרנה אנרגטית מרחוק. ללא מגע יד ועם כבוד לצנעת הפרט. מתאים גם לילדים בכל הגילאים.

מקבלת לטיפול אישי בביתי, בחיפה.
לטיפול מרחוק (באמצעות טלפון או סקייפ) – יש לשלם מראש עבוד המפגש ולשלוח מס אסמכתא.
נא לתאם איתי מראש.

אפשרויות התשלום:

1. בהפקדה אל חשבון הבנק שלי. (פרטים ימסרו למעוניינים)

2. תשלום בכרטיס אשראי דרך פייפל, כאן באתר.

עלות הטיפול 350 ש"ח, לתיאום טיפול נא צרו קשר.

ניתן להעביר את הסכום בביט למספר 050-7662055

מלמדת בקורס ייחודי את השיטה שמתאימה למי שכבר מטפל ומתקשר בעצמו. לפרטים אודות הקורס לחץ כאן
צור עימי קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

הקלד את הטקסט:
captcha

חדשות מרכז לוטוס
ברוכים הבאים לאתרי המחודש, מוזמנים לסייר לכם בין התכנים השונים באתר וליצור עימי קשר באמצעות עמוד צור קשר בתפריט הראשי.גלישה נעימה לכולכם. אילנה.

 

יצא לאור ספרי החדש: "רימונים של קיץ"


יצא לאור ספרי החדש: "התחברות פנימה - מדריך לפיתוח התקשור"

conect cover new

 
בקרוב: קורסים: תקשור והתפתחות רוחנית. הילינג אור הנשמה - למתקדמים (מטפלים ומתקשרים) קבוצת מודעות להתפתחות רוחנית.
בקרוב: קורסי רייקי 1+2, קורס תקשור – התחברות פנימה
התחברו באמצעות הסקייפ!