משובים מתלמידים

להלן משובי בוגרי הקורס האחרון:

עופר רז, מתקשר ומטפל: תודה רבה אילאנה יקרה, עברתי בקורס הילינג אור הנשמה חוויה מפעימה, מרתקת ומכוננת. חוויה המעמיקה את שורשי הוויתי אל היעוד, השליחות והתממשות יכולותי כאן ועכשיו.

סמדר נעוס, מטפלת הוליסטית: אילאנה היקרה תודה …קורס הילינג אור הנשמה היה מסע מרגש…ואת היית שם במלא העוצמה והרכות להעניק לנו מהכלים שהם הדרך שלך לריפוי במשך שנים תודה שחלקת איתנו את סוד הריפוי לחיבור אל האור הנשמה …תבורכי מפי עליון חיבוקים ונשיקות … בהצלחה לקבוצת הילינג אור הנשמה.

סופיה פטר, יועצת רוחנית: תמונה נפלאה ומוארת כל כך. איזה יופי של קבוצת מאסטרים, בהנחיית מלאכית ומורה רוחנית נפלאה , אשר העבירה לנו ידע בקורס מתוקשר "הילינג אור הנשמה" בתדר גבוה- תבורכי שוב אילאנה האהובה וחברי הקבוצה, חברים לדרך…היה מעצים ומרגש. אני עדיין בהיי ובתדרים גבוהים , וכבר נהנית להעביר הלאה את הידע הרוחני ומקווה לעזור לאחרים בדרך לצמיחה הרוחנית. להיות באחדות עם הכול ופשוט להיות מחובר !

טליה זקס, רייקימאסטר ומורה למודעות: אילאנה יקרה ואהובה שמחתי להצטרף אל קבוצת המאסטרים שבחרת עבורנו. זה אחד הקורסים שנסקו אותי השמיימה אל תדרים גבוהים במיוחד. שיטת האיבחונים והדרכים שלמדת אותנו – האיזון והניקוי האנרגטי… תיקון וריפוי הקרמה נעשים בקלות ובמהירות. החניכות היו עוצמתיות במיוחד "ריחפתי" ממש כך.. את מורת דרך נפלאה, עם ידע ועוצמה אדירה של תקשור בתדרים גבוהים ועם המוןןןן חוש הומור . אהבתי כל רגע ורגע בקורס חיכיתי ליום שיגיע, למרות שהגעתי מרחוק שעתיים נסיעה כל פעם מחדש תודה לך אהובה תבורכי על מתנותיך אוהבת אותך.

דלית ילון אופיר, עו"ס ומטפלת הוליסטית: אני מוקירה עד מאוד אילאנה אהובה על הדרכתך והשראתך בקורס הילינג אור הנשמה, שמאפשרות לי צמיחה וחיבור לנשמה ולמלאכי עליון. גם שהקורס הסתיים, אני בתוך ההוויה ועדיין בוחרת שלא לסכם. אני בתוך הלמידה, התדרים הגבוהים, בחינת השיעורים והייעוד, ווהחוויה בכלל. הדרך להתעלות ולתיקון מידות אינה מצומצמת לזמן הקורס. היא דרך חיים ומסע מתמשך. חיבור ותפילה הם דרך חיים. המודעות הולכת וגוברת. האהבה אליך ולחברים עוטפת אותי ומחברת אותי לתפילה,לאמונה, לטוהר ולשמחה. את מורה קסומה ואני מוקירה כל רגע בתהליך. ומבחינתי,הוא נמשך והווה…….

ורד לבון, מורה לרפלקסולוגיה, רייקי, מודעות: אילאנה אהובה, כאשר שואלים אותי על הקורס "מה למדת? איזה כלים?" אני עונה לשואלים שלמדתי להתחבר למקום גבוה יותר, למדתי לפתוח את הלב , להשיל בקורת, עבורי ההתחברות והחניכה לרמות הגבוהות אשר עוררו בתוכי שינויים והתרחבות הן העיקר. תודה רבה אהובה.

לירון ברגר, יועץ רוחני, מחשבים: אני מטפל באנרגיות שנים רבות, חווה מציאויות במקביל. הקורס העניק לי כלים נוספים שאיתם אני יכול לנתח את המציאות ולקלף אותה אל רבדים עמוקים יותר. אני מרגיש שהוא פתח לי את הלב. והעצים עוד יותר את החיבור שלי לאיזון. הכלים שקיבלתי בו אפשרו ל"מגע" שלי במציאות להיות אף יותר חזק ומשמעותי משהיה קודם. אני מאוזן יותר, משפיע יותר, חיוני יותר, ולמעשה, באופן אובייקטיבי, החיים שלי נראים אחרת לחלוטין באופן משמעותי מאשר הם נראו לפני הקורס. לפני כן היו נפלאים, ועכשיו הם באמת נפלאים פלוס ונראה כאילו לקוחים מתוך מציאות אחרת מעולם מקביל. תודה רבה על הקורס, את מורה ומדריכה מצוינת, יש בך חוכמה ורגישות ואסרטיביות שאפשרו לכול להתנהל היטב ולהעמיק בחוכמה ובכלים. ת ו ד ה, לירון

אם הדברים נוגעים ללבכם, אם אתם חשים התרגשות, אם אתם מטפלים עם יכולת תקשור, אם אתם בדרך של אור וחמלה,יתכן שאתם מתאימים ללמוד את הדרך.

מוזמנים לפנות אלי ולבדוק התאמה.

מתעתדת לפתוח את הקורס הבא באפריל או במאי

אילאנה בהט
מורה רוחנית

 

צור עימי קשר

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

טלפון (חובה)

הקלד את הטקסט:
captcha

חדשות מרכז לוטוס
ברוכים הבאים לאתרי המחודש, מוזמנים לסייר לכם בין התכנים השונים באתר וליצור עימי קשר באמצעות עמוד צור קשר בתפריט הראשי.גלישה נעימה לכולכם. אילנה.

 

יצא לאור ספרי החדש: "רימונים של קיץ"


יצא לאור ספרי החדש: "התחברות פנימה - מדריך לפיתוח התקשור"

conect cover new

 
בקרוב: קורסים: תקשור והתפתחות רוחנית. הילינג אור הנשמה - למתקדמים (מטפלים ומתקשרים) קבוצת מודעות להתפתחות רוחנית.
בקרוב: קורסי רייקי 1+2, קורס תקשור – התחברות פנימה
התחברו באמצעות הסקייפ!